TOP NEWS

Thank you for visiting my blog. Any activities 'copy and paste' material are permitted provided must state taken from this blog. This site contains personal stuff, trend and lifestyle, make over, shopping alert, printing, beauty by seewed, design website and telco product.

--->...We serve U Better...Our Service is..<---

Monday 24 December 2012

Politics Oh Politics

The issue is to choose which party. For me, every person has their rights to choose which party they think best to lead our country. And some of us choose not to vote. Hahah ..

All political parties have their own agenda. All parties want to develop the country, such as the developed countries to another. But sometimes in the excitement of achieving their dream party, they forgot that development alone is not the answer to a peace of a country. Not a skyscraper that can soothe us from living our lives in this country.

The most important is prosperity. Pleasure in terms of the facilities provided by the selected party, because facilities will ensure a better life.

We as human beings have minds, no matter what job we did, we still can think of any more beneficial to our country. We have the experience of living according to our age. and we're already familiar with what was promised. Sometimes, we prefer to follow people when we know the truth. Weird! But that's what we always do.



Isunya adalah untuk pilih parti yang mana.  Bagi saya, setiap orang ada hak masing-masing untuk memilih parti mana yang mereka fikirkan terbaik untuk meneraju negara kita ini.  Dan ada juga antara kita memilih untuk tidak mengundi. Hahah..

Setiap parti politik ada agenda yang tersendiri.  Semua parti ingin membangunkan lagi negara kita, seperti negara-negara maju yang lain.  Tapi kadang-kadang dalam keghairahan mencapai impian parti masing-masing, mereka terlupa bahawa pembangunan sahaja bukanlah jawapan kepada sebuah kedamaian sesebuah negara.  Bukan bangunan pencakar langit yang dapat menenangkan kita dari menjalani kehidupan kita di negara ini. 

Yang paling penting adalah kemakmuran.  Kesenangan dari segi kemudahan yang disediakan oleh parti yang dipilih, kerana kemudahan akan menjamin kehidupan yang lebih baik.

Kita sebagai manusia yang mempunyai akal fikiran, tidak kira apa pekerjaan kita sekali pun, kita masih boleh berfikir yang mana lebih memberi manfaat untuk negara kita.  Kita mempunyai pengalaman hidup yang lebih mengikut usia kita.  dan kita pasti sudah biasa dengan apa yang dijanjikan.  Kadang-kadang, kita lebih suka mengikut orang sedangkan kita tahu hakikat yang sebenar.  Pelik!  Tapi itulah yang selalu kita lakukan.

0 comments:

Please leave a message, email or phone number to be contacted.